googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Brabus 850 Coupe 6.0 BiTurbo: Sa 850 konjskih snaga do stotke za 3,5 sekunde

Autor: Automanija.hr

Brabus je na osnovi Mercedes-Benzovog modela S63 Coupe napravio Brabus 850 Coupe. Brojka 850 je i broj konsjkih snaga kojima raspolaže ovaj monstrum.

Osam cilindrični twin turbo čija je zapremina povećana s 5.461 na 5.912 ccm uz spomenutih 850 KS (na 5.400 o/min) razvija i 1.450 Nm najvećeg okretnog momenta (između 2.500 – 4.500 o/min) što mu omogućuje strelovito ubrzanje do 100 km/h za 3,5 sekunde, do 200 km/h za 9,4 sekunde, a najveća mu je brzina limitirana (zbog sigurnosti) na 350 km/h!

brabus_m 112016 1

Snaga se prenosi na sva četiri kotača preko sedam stupanjskog automatskog mjenjača kojim se može i ručno upravljati. Varijanta s pogonom samo na stražnje kotače je također dostupna. Obzirom da se radi o izuzetno viskom brzinama značajni su bili zahtijevi vezani zu aerodinamiku vozila. Dizajneri Brabusa razvili su u zračnom tunelu poseban prednji spojler od karbonskih vlakana. Difuzor straga od ugljičnih vlakana te spojler na poklopcu prtljažnika zaduženi su za stabilnost stražnjeg kraja vozila.

brabus_m 112016 3

Brabus 850 6.0 BiTurbo postavljen je na kotače promjera 21 inč (opcija 22″) s gumama 255/35 ZR 21 sprijeda i 295/30 ZR 21 straga (opcija 255/30 ZR 22 sprijeda i 295/25 ZR 22 straga). Unutrašnjost je izvedena od najkvalitetnijih materijla s filigrasnkom preciznošću. Ukupno 219 pojedinačnih dijelova su obloženi u istom Shadow Gold tonu kao i Brabus Monoblock F kotači na vozilu. Instrumentna ploča je s pozadinskim osvjetljenjem i logom Brabus 850, čija se boja kao i boja osvjetljenja unutrašnjosti može mjenjati.Detalj za one koji ipak pitaju i za potrošnju goriva: grad 14,2, autoput 8,0, kombinirano 10,3 l/100 km, što odgovara emisiji CO2 od 242 g/km.

Autor: Automanija.hr
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});