googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Novi Ferrari GTC4 Lusso kao stvoren za utrke po snijegu!

Autor: Vidiauto.com

Ferrari GTC4Lusso ime je dobio prema modelima 330GTC i Berlinetta Lusso, dok broj 4 označava pogon na sva četiri kotača.

Ferrari je unaprijedio 4×4 pogon modela FF i po prvi put ugradio upravljanje stražnjim kotačima. Novi sustav nosi oznaku 4RM-S (4 wheel drive and steering) i te osigurava sigurnu trakciju u svim vremenskim uvjetima, čak i po snijegu. Novi sustav radi zajedno sa Slip Side Control 4.0 elektronikom koja obuhvaća elektronički diferencijal i elektroničke SCM-E amortizere kako bi vozač u svakom trenutku imao kontrolu nad automobilom.

Ferrari-4RM14022016 2

Sustav zakretanja kotača radi u tri faze. Pri brzinama ispod 40 kilometara na sat sustav radi u suprotnoj fazi te naglim zakretanjem upravljača stražnji kotači se zakreću do 3,5 stupnjeva u smjeru suprotnome od prednjih kotača. Vožnjom brzinama od 40 do 65 kilometara na sat sustav radi u neutralnoj fazi u kojoj blagim zakretanjem upravljača stražnji kotači ostaju ravni. Pri brzinama većim od 65 kilometara na sat sustav radi u identičnoj fazi te zakreće stražnje kotače u smjeru prednjih.

Maksimalna snaga 6,3-litarskog V12 motora povećana je sa 660 na 690 KS, pri 8000 okretaja u minuti. Motor ima kompresijski omjer od čak 13,5:1 što je najviše u klasi visoko turažnih motora. Maksimalni okretni moment iznosi 697 Nm pri 5750 o/min, dok je 80% te vrijednosti momenta dostupno već od 1750 okretaja.

Ferrari-4RM14022016 3

Dakle, novi motor silovito vuče tik iznad okretaja praznog hoda. Novi Ferrari do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekunde i razvija maksimalnih 335 km/h. U unutrašnjosti dominira ekran osjetljiv na dodir dijagonale čak 10.25 inča, a zanimljivoje kako suvozač može pratiti podatke o brzini, broju okretaja motora, razvijanju okretnog momenta i tako dalje. Zanimljiva je i ugradnja vozačkog zračnog jastuka koji u ispuhanom stanju zauzima 22 % manje prostora stoga je mogao biti ugrađen manji i atraktivniji upravljač.

Autor: Vidiauto.com
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});