fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Novi Hyundai i30 predstavljen u Bosni i Hercegovini

Autor: dnevno.ba

Samo nekoliko dana nakon što je Hyundai predstavio redizajniranu verziju svog kompaktnog modela i30 ovaj novitet je stigao i u prodajne salone u Bosni i Hercegovini.

Prvi primjerak novog Hyundaija i30 stigao je u Bosnu i Hercegovinu, tačnije u Hyundai Auto BH, a iako na prvi pogled izgleda kao da nema velikih promjena na ovom kompaktu lista noviteta govori suprotno.

Najveća novost kod osvježenog i30 svakako je potpuno novi dizajn prednjeg dijela koji je sada dobio veliku rešetkastu masku koja će očito postati zaštitni znak svih novih modela ove marke, te koja je u sličnom izdanju predstavljena i na novom Tucsonu. Izmjene nazad su nešto suptilnije, ali novi oblik branika i moderija grafika stop svjetala čine i30 svakako privlačnijim i modernijim.

Ono što posebno treba istaći su novi i snažniji motori. Tako je umjesto prethodnog 1.4 MPI benzinskog motora sa 100 KS u ponudi sada 1.5 DPI benzinski motor sa 110 KS, dok su snažnije opcije u vidu 1.0 T-GDI i 1.5 T-GDI benzinskih motora. Ponudu dizelskih motora čine 1.6 CRDI low power (115 KS) i high power sa (136 KS).

Ono što je veliki novitet kao tehnologija kod ovog modela ali i Hyundaija uopšte je novi 48 V mild hibrid pogon sa novim (iMT) “pametnim” ručnim mjenjačem koji doprinosi efikasnijoj vožnji.

Također, za razliku od prethodnih modela kupcima za narudžbu će sada i kod nas biti dostupne tri karoserijske verzije i to kompakt, fastback i karavan. Razlika u cijeni za karavan iznosi 500 KM više, kao i za fastback karoserijsku verziju s tim da ona nije dostupna uz 1.5 DPi motor.

Pasivna i aktivna sigurnost uvijek su prioritet a Hyundai pa je novi i30 pored već uobičajenih sistema dobio i napredne tehnologije podrške vozaču kao što su sistem podrške spriječavanja prednjeg udara sa vozilom i pješacima (FCA), sistem zadržavanja i upozoravanja između traka na cesti (LKA + LFA), sistem upozorenja i asistencije vozaču prilikom detekcije vozila u mrtvom uglu (BCA) i upozorenje na pokretanje vozila koje se nalazi ispred (LWDA).

Standardna oprema ovog modela za razliku od prethodnog modela u startu je poboljšana što kupcu može omogućiti bogatiju opremu uz prihvatljivu cijenu. Novi i30 garantuje vrhunsku povezivost, povezuje vaš telefon, vozilo i vas sa pregršt pametne tehnologije sa novim 10.25″ ekranom osjetljivim na dodir prikazuje ekran vašeg telefona (sa Android Auto i Apple CarPlay) i povezuje i30 sa Bluelink (opcija dostupna samo u određenim zemljama).

U ponudi mjenjača mogu se naći 6-stepeni ručni mjenjač, te 7-stepeni DCT mjenjač sa dvostrukim kvačilom i naravno kod 48 V mild hibrida novi iMT ručni mjenjač.

Početna cijena novog modela sa 1.5 DPI benzinskim motorom je 29.990 KM. U ponudi će se naći 5 paketa opreme, dok je model izložen u prodajnom salonu opremljen srednjim Premium paketom. Tako na primjer Hyundia i30 1.5 DPi uz ovaj bogati paket opreme košta 34.490 KM, a zanimljivo je da su snažniji turbobenzinski motori ponuđeni kao doplata na bazne modele, pa tako za 1.0T-GDi sa 120 KS treba doplatiti 7.500 KM, dok za 1.5 T-GDI sa 160 KS ta doplata iznosi 9.000 KM. Za one koji žele dizelski i30 doplata za slabiji dizelaš u ponudi iznosi 10.300 KM, pa tako Hyundai i30 1,6 CRDi sa 115 KS uz Classic paket opreme kod nas do registracije košta 40.290 KM.

Jasno, obnovljeni Hyundai i30 kao i svaki Hyundai je konstruisan prema najstrožijim standardima kvaliteta ve marke. Taj standard predstavlja garancija od 5 godina bez ograničenja kilometara tako da možete da uživate u stvarima koje volite u životu bez da brinete o vozilu.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});