fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Foto: Twitter

Elon Musk likovao nad problemima Facebooka: Našalio se sa velikom konkurencijom

Autor: Dnevno.ba/Hina

Serveri Facebooka i Instagrama pali su u utorak u, kako se čini, masovnom prekidu rada platformi matične tvrtke Meta, prenio je BBC.

Ljudi koji su se pokušavali prijaviti na web mjesta i aplikacije dviju platformi dobivali su poruke o pogrešci i nisu mogli osvježiti svoje početne stranice na uobičajeni način.

Web stranica Downdetector ukazala je na stotine tisuća prijavljenih prekida rada Facebooka i Instagrama, što je utjecalo na više zemalja. Matična tvrtka Meta priznala je probleme i kaže da “sada radi na tome”. Njezina stranica sugerira da platforme doživljavaju velike poremećaje.

“Svjesni smo problema koji utječe na Facebook prijavu. Naši inženjerski timovi aktivno traže rješenja problema što je brže moguće”, stoji na stranici.

Elon Musk likuje nad problemima žestoke konkurencije

U međuvremenu je Metin službenik za komunikacije Andy Stone potvrdio je da je tvrtka svjesna problema te da radi na njegovom rješavanju.

Gotovo četiri milijarde ljudi svaki mjesec koristi barem jednu od platformi diva društvenih medija (Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp). Na X-u je Metin prekid rada izazvao mnogo ironičnih komentara, osobito od same konkurentske tvrtke.

Facebook je konačno proradio, Instagram je još u problemima: Oglasili se iz Mete

“Ako čitate ovu poruku, to je zato što naši poslužitelji rade”, našalio se Elon Musk, vlasnik X-a. “Znamo zašto ste svi ovdje sada”, napisano je na računu platforme.

Autor: Dnevno.ba/Hina
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});