ZA SEDAM DANA 10 KILA MANJE: Tajna je u jednoj lako dostupnoj namirnici

Autor: dnevno.ba

Niskokalorična dijeta s rižom vrlo je stroga, ponajprije stoga što ograničava unos šećera, a zatim i soli te masnoća i industrijske hrane, no njena prednost leži u učinkovitosti jer u prvom tjednu moguće je izgubiti i do deset kilograma ukoliko se strogo držite uputa.

Dijeta je podjeljenja u tri faze, a uz redovitu tjelovježbu kilogrami se tope kao ludi, tvrde autori dodajući da se tijekom toga režima organizam oslobađa toksina.

Odlilčna je stvar i to što tijekom ove dijete nećete osjetiti glad, jer osjećaj sitosti stvaraju vlakna koja se nalaze u integralnim žitaricama, voću i povrću.

Prva faza:

Prvi dan: osnovni obroci od riže: kuhana riža, dvije voćke za doručak, ručak i večeru.

Sljedećih šest dana za doručak se preporuča pola tanjura riže, voćka i nemasni mliječni proizvod po izboru, dok se za ručak i večeru raspoređuje tanjur riže s po jednim komadom povrća i voća.

Druga faza:

1.dan konzumiraju se obroci od riže, dakle doručak, ručak i večera rezervirani su isključivo za rižu

5. i 6. dan rižu u obrocima kombinirate s po jednom voćkom i po jednim malomasnim mliječnim proizvodom

7.dan

Doručak: tanjur riže i voćka

Ručak: 2 tanjura riže, 3 povrća i voćka

Večera: 2 tanjura riže, 2 nemasna mliječna proizvoda, 2 povrća, voćka

U trećoj fazi prehrana je identična kao u drugoj, ali dodajete oko 200 kalorija tjedno sve dok ne prestanete skidati kile.

Autor: dnevno.ba

ZADNJE VIJESTI