fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Foto: Mercedes

FOTO Mercedes predstavio najjači i najnapredniji SL svih vremena

Autor: Dnevno.ba

Možda nije najatraktivniji, ali je definitivno jedan od najboljih svoje vrste.

Mercedes je novim SL-om napravio nekoliko iskoraka od kojih neki mnogima nisu sjeli najbolje. Ali ipak, sama činjenica da je SL opstao usprkos sveprisutnoj crossover/SUV maniji, čak i u segmentu premium ‘sportaša’, za svaku je pohvalu, piše Index.

Sada pak dolazi posebna poslastica. Mercedes predstavlja SL 63 S E Performance, a to kao i kod prethodnih modela s ovim potpisom znači izuzetno moćni plug-in hibridni sklop. Neka vas ime ne zavara, posebno ako znate što stoji iza C 63, jer ovdje je prava stvar – V8.


Ispod poklopca je 4.0 V8 koji je inače s 585 KS i 800 Nm snažniji od standardnog SL-a 63. E sad ovdje vrijede neka druga pravila. Benzinac daje 612 KS i 850 Nm, a njemu valja pridodati i elektromotorni pogon s 204 KS.

Sinergijski učinak je 816 KS i 1420 Nm, što je tek neznatno manje od AMG GT S E Performance, ali dovoljno za titulu najjačeg SL-a u povijesti. I najbržeg jer ovaj strastveni automobil postiže 100 km/h za 2.9 sekundi. Podsjetimo, SL 63 za isto treba 3.6 sekundi. Maksimalac je čak 317 km/h

Pritom znajte da ovdje električni doseg nije prioritet, kao ni ekološki aspekt. Ipak, vrijedi reći kako baterija kapaciteta 6.1 kWh pruža doseg od 13 km. Taman za kratku vožnju gradskim središtem. Regenerativno kočenje vozač može podešavati prema intenzitetu, a tu su i adaptivno podvozje i zakretna stražnja osovina, identično kao na SL-u 63.


Ono što je ovdje dodatno ubačeno su kompozitne kočnice i čeljusti u brončanoj boji te aktivni prednji spojler koji se spušta za 40 mm pri brzinama većim od 80 km/h. Potonji radi u sinergiji sa stražnjim spojlerom, a sve kako bi poboljšao Venturijev efekt i smanjio uzgonske efekte na nosu vozila.

Ono što ostaje kao potencijalni problem je masa, a koja ovdje tjera kazaljku osjetno preko dvije tone.

Model uskoro dolazi u ponudu, a cijena još uvijek nije obznanjena.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});