fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Foto: Wolkswagen

Renault i Volkswagen se žele zajedno suprotstaviti konkurenciji iz Kine: Ujedinjenje je na pomolu

Autor: Dnevno.ba

Luca de Meo, šef Renault Grupe, potvrdio je pregovore s rivalima iz Volkswagena. Prvi čovjek francuske grupacije ima viziju stvaranja svojevrsnog Airbusa europske autoindustrije u borbi protiv Kineza.

Na konferenciji za medije, održanoj na sajmu automobila u Ženevi, Luca de Meo, šef Renault grupe, potvrdio je da je održao nekoliko razgovora sa šefovima Volkswagen grupe u pokušaju stvaranja zajedničkog fronta protiv kineskih proizvođača.

De Meo predlaže da bi europski automobilski brendovi trebali više međusobno surađivati kako bi proizveli cjenovno pristupačnije automobile, uključujući prevashodno električne. Takvim partnerstvom mogao bi se stvoriti svojevrsni Airbus europske autoindustrije.

S druge strane, de Meo također kaže da je najveći izazov za evropsku autoindustriju uspostava lanca vrijednosti, koji uključuje baterije, motore i elektronske sisteme proizvedene i isporučene u Europi. Kao primjer naveo je suradnju marki Peugeot, Citroen i Toyota u 2.000-ima na lansiranju gradskog automobila (C1, P107 i Aygo), ali i partnerstvo Alfa Romea, Lancie, Fiata i Saaba u korištenju zajedničke platforme koja je bila temelj za četiri sjajne limuzine iz devedesetih godina.

Foto: Unsplash

Francuska grupacija otvorena za pregovore

Što se tiče pregovora s Volkswagenom, de Meo tvrdi da su na dobrom putu, ali da je francuska grupacija otvorena za pregovore i s drugima.

“Otvoren sam za svakoga tko se želi uključiti. Imamo proizvodni kapacitet. Imam platformu. Znamo šta treba napraviti”, izjavio je Luca de Meo.

Za kraj, šef Renault grupe, koji je ujedno i predsjednik Udruženja europskih proizvođača automobile (ACEA), insistirao je na bržem tempu razvoja za poslovanje protiv kineskih rivala, piše Klix.

“Brzina je važna protiv Kineza. Nalazimo se u nesigurnom svijetu. U prošlosti, dok smo imali automobile sa SUS motorima, mogli smo predvidjeti šta dolazi. Sada, ako vam treba četiri ili pet godina da reagirate, prekasno je”, zaključio je de Meo.

Naime, u medijima se ranije pojavila informacija da će novi električni Twingo ustvari biti donor za budući gradski Volkswagen model s pristupačnom cijenom. Stoga, pregovori između dva europska giganta nisu novost, ali evidentno je da Europa mora biti ujedinjena više nego ikad prije i da mora požuriti.

Globalne emisije CO2 iz fosilnih goriva u ovoj godini bit će najveće dosad

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});