SEVERININ PR MENADŽER O NAVODNIM MILIJUNSKIM DUGOVIMA ‘To su netočne, neprovjerene i uvredljive tvrdnje’

Autor: dnevno.ba

Na članak prenesen s portala 24 sata objavljen na našem portalu o financijskim problemima Severine Kojić, reagirao je PR menadžer pjevačice Davor Grgin.

Grgin nas je kontaktirao i demantirao kako je Severina preko svojih tvrtki dužna milijunske iznose prema dobavljačima, te kako potpore za travanj i svibanj također nisu nikad zatražene. Uz navedeno Grdgin demantira tvrdnju kako gospođa Kojić ima odluku o kazni prema državi od nekoliko desetaka tisuća kuna, a kako se navodi u navedenom članku.

Demanti Davora Grgina prenosimo u cijelosti:

“Već mjesecima 24 sata gotovo svakodnevno objavljuju netočne, neprovjerene i uvredljive članke o Severini Kojić i odbijaju, sukladno Zakonu, objaviti ispravke koje im redovito dostavljamo.

Kao prvo, s obzirom na to da se turneja ‘The Magic Tour’ održavala i tijekom prosinca, s 31.12.2019. knjižene su sve dospjele fakture dobavljača. U međuvremenu, svi su dobavljači plaćeni i na današnji dan Severinine tvrtke prema dobavljačima nemaju niti kune dugovanja.

Kao drugo, 24 sata ne spominju poslovanje tvrtke Dobrodošao u klub d.o.o. koja je poslovnu godinu 2019. završila s čistom dobiti nakon oporezivanja od 1,2 milijuna kuna. Podaci su javno dostupni na stranicama Fine i tek na našu intervenciju dodali su ih i u tekst web izdanja.

Kao treće, bez obzira što su Severinine tvrtke registrirane za koncertnu djelatnost, za ožujak su vraćena (jer su greškom zatražena), a za travanj i svibanj nisu tražena nikakva sredstva potpore, bez obzira na to što je odlukom Nacionalnog stožera civilne zaštite u tim mjesecima bila zabranjena koncertna aktivnost.

Kao četvrto, Severina i Severinine tvrtke su za 2019. godinu na osnovu PDV-a, doprinosa i ostalih poreznih davanja Državi uprihodile iznos od 1.723.110,62 kn.

Kao peto, Severina Kojić nema nikakvu odluku o kazni koju treba platiti državi u iznosu ‘svakako većom od nekoliko desetaka tisuća kuna’, kako to uporno tjednima insinuira 24sata.

Da je 24sata imao dobru namjeru, sve bi informacije prije objave provjerio, što nije učinio.

Davor Grgin za Severina Kojić

Autor: dnevno.ba

ZADNJE VIJESTI