fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

ZAVIRIMO u kabinu novog Mercedesa SL

Autor: ams.hr

Unutarnji dizajn nadolazećeg modela SL prebacuje tradiciju ikone prvog modela 300 SL Roadster u modernu eru. Zahvaljujući svojim Mercedes-AMG genima, nova izvedba cilja na sportsku ciljanu grupu kao i klijente koji traže maksimalnu udobnost

Fini materijali, precizna završna izrada i briga za detalje dodatno ističu visoke standardne luksuza unutrašnjosti. Dizajn kokpita, sve do podesivog središnjeg zaslona na središnjoj konzoli, usmjeren je prema vozaču i impresionira harmoničnim ukupnim dojmom. U isto vrijeme, potpuno redizajnirani koncept dimenzija s 2+2 sjedala nudi više funkcionalnosti i prostora, piše ams.hr.

Novi kokpit krije se iza imena Affalterbach, MBUX informacijsko-zabavni sustav nudi nekoliko specifičnih stilova i načina prikaza. Prvi model 300 SL Roadster predstavlja jednu od najpoznatijih ikona automobilizma. Njegova minimalistička i visokokvalitetna unutrašnjost inspirirala je dizajnere u kreiranju unutrašnjosti novog modela Mercedes-AMG SL.

Za novu izvedbu ove ikone stvorili su mješavinu analogne geometrije i digitalnog svijeta – nazvanu ”hiper analogni” kokpit. Dobar primjer toga je potpuno digitalna ploča s instrumentima koja je integrirana u trodimenzionalni vizir. “Unutrašnjost novog modela Mercedes-AMG SL tetoši vozača i putnike profinjenim luksuzom. Novi SL u unutrašnjosti kombinira najviše razine udobnosti i kvalitete, u kombinaciji s točno određenom razinom sportske note. Visokokvalitetna kombinacija analognog svijeta i tehnološki napredne digitalne opreme čini jedno jasnim: novi SL predstavlja ponovo rođenu ikonu za modernu eru,” kaže Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG.

Simetrična armaturna ploča dizajnirana je kao lijepo oblikovano snažno krilo i razdvojena u gornji i donji dio. Istaknuta značajka su četiri, novo razvijena, galvanizirana ventilacijska otvora koji podsjećaju na turbine. Njihove površine se stapaju s armaturnom pločom u obliku istaknutih detalja. Donji dio armaturne ploče fluidno izlazi iz središnje konzole i bez prekida spaja dva elementa. Unatoč simetriji, dizajn kokpita stvara jasnu usmjerenost na vozača: zaslon ploče s instrumentima s dijagonalom od 12,3 inča nije izveden da bude samostojeći, nego je integriran u tehnološki napredni vizir. To sprečava refleksije sunčeve svjetlosti.

Autor: ams.hr
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});