fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Foto: Hyundai

Hyundai obnovio svoj najjeftiniji SUV: Napravili su mali ali značajan iskorak

Autor: Dnevno.ba

Hyundai još šuti o datumu početka prodaje i cijenama, no očekuje se da će one tek neznatno porasti

S manjom cijenom od Kone Hyundai Bayon je od dolaska na tržište bio ozbiljan konkurent Koni, koja u međuvremenu dobila novu generaciju te se tako i dimenzijama te cijenom dosta odvojila od Bayona koji je ostao jedini Hyundaijev SUV među najjeftinijim modelima B-segmenta. Kako bi Bayon vizualno i tehnološki ostao atraktivan Hyundai mu je podario redizajn kojim je Bayon izgledom napravio mali iskorak prema svom “velikom bratu” Koni.

Novi Bayon dobio je redizajnirane odbojnike i kontinuiranu svjetlosnu traku ispod prednjeg ruba poklopca motora kao na Koni. Izgled je malo oštriji zahvaljujući, među ostalim, potpuno redizajniranoj maski hladnjaka sportskijeg izgleda. Tu su i novi kotači od 16 i 17 inča, a stražnji dio ostaje prepoznatljiv i nje previše mijenjan., piše 24sata.

Koncentrirani na detalje

Što se tiče tehnologije, Hyundai se koncentrirao na detalje. Uvedeno je bežično ažuriranje karata navigacije, unutarnja rasvjeta sada je u potpunosti LED tehnologije, a tu je i nova ambijentalna rasvjeta. Dizajnerskih promjena u unutrašnjosti praktično nema. Bayon također ima novi sustav koji zadržava vozilo na sredini prometne trake, sustav upozorenja na sudar koji koči ako je potrebno kako bi izbjegao sudare s automobilima, pješacima i biciklistima te sustav tempomata koji se temelji na navigacijskim podacima.

Korejski proizvođač nije ništa otkrio po pitanju pogona, pa se pretpostavlja da će ponuda ostati nepromijenjena. Bayon je trenutno dostupan s 1,2-litrenim četverocilindričnim motorom s 84 KS te 1,0-litrenim trocilindrašem u dvije varijante koji se nudi sa 100 ili 120 KS, pri čemu je snažnija verzija blagi hibrid, a slabija može biti s blagom hibridnom potporom ili bez nje. Oba motora mogu se konfigurirati sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim DCT-om (automatik s dvostrukom spojkom). Najslabija verzija dolazi samo s 5-brzinskim ručnim mjenjačem.

Hyundai još šuti o datumu početka prodaje i cijenama, no očekuje se da će one tek neznatno porasti. Osnovni Bayon u Hrvatskoj trenutno košta 16.860 eura.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});