fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Francuska: Identificirani dijelovi tijela svih 150 žrtava iza aviona Germanwingsa

Autor: Oslobođenje

PARIZ - Francuski istražitelji su, kako je priopćeno, identificirali dijelove tijela svih 150 putnika i članova posade s aviona kompanije Germanwings, koji se 24.ožuljka srušio u francuskim Alpama.

 

Pronađena su ukupno 2.854 dijela tijela, priopćio je marsejski tužilac Bris Roben, dodajući da će biti potrebno dosta vremena da se povežu ti dijelovi s uzorcima DNK koje su dali članovi obitelji poginulih, prenosi AP.

Roben je također iznio detalje o pronađenoj drugoj crnoj kutiji. Nju je jedan policajac pronašao u jaruzi koja je već u nekolikoputa bila pretražena.

Podaci o letu registrirani na njoj su veoma nejasni, kao da je bila zapaljena, ali je moguće da ipak budu upotrebljivi, napominje Roben.

On je također priopćio da je na mjestu nesreće nađeno 40 “veoma, veoma oštećenih” mobilnih telefona, ne komentirajući pisanje francuskog Paris matcha i njemačkog Bilda kako su sačuvana svjedočanastva o posljednjim trenucima pred pad aviona.

Njemački državni tužitelji saopćili su danas da vjeruju da je kopilot Andreas Lubitz, za koga se sumnja da je srušio avion Germanwingsa, na ličnom računaru između 16. i 23. marta istraživao načine kako da izvrši samoubistvo, kao i podatke o vratima kokpita i sigurnosnim mjerama koje se odnose na njih, prenosi Tanjug.

Istražitelji vjeruju da se 27-godišnji Lubitz namjerno zaključao u kokpitu 24. marta i srušio avion na letu Barselona – Diseldorf u francuskim Alpama.

Autor: Oslobođenje
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});