fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

AUDI SPORTCAR EXPERIENCE:Najsnažniji Audi svih vremena R8 V10 Plus od 610 KS

Autor: Autoklob

Spektakularno. Upravo tako izgleda novi Audi R8 posebice kad je lakiran u crvenu ili žutu boju, a dvadesetak takvih dočekalo nas je na Red Bull Ringu u austrijskom Spielbergu gdje smo pristupili vozačkom programu za vlasnike Audija i sve zainteresirane - Audi Experience. Nismo mogli odlijepiti oči od R-osmica niskih tek 1,24 metra s laserskim svjetlima i golemim otvorima za hlađenje sprijeda podijeljenih u dva dijela sidebladeom od ugljičnih vlakana i stražnjim dijelom s minijaturnim spojlerom, difuzorom od ugljičnih vlakana i četiri ispušne cijevi ...

Usto, sama činjenica kako ovaj najsnažniji Audi svih vremena proizvodnu traku u njemačkom Neckarsulmu dijeli s novim Lamborghinijem Huracanom dodatno nam je podizala adrenalin. No, prije samog sjedanja za volan, učenja staze i putanja pa kretanja u napad na ivice zavoja, čekao nas je opsežan teorijski dio o vožnji Red Bull ringom u režiji instruktora Audi Experience programa. Zapravo, Audi Sportcar Experience programa koji je možda i najatraktivniji trening vožnje namijenjen širokom spektru vozača svih profila koje nudi Audi.

audi-r8-270920161

Za 1250 eura tako zainteresirani mogu pristupiti ovom programu, a polaznici će nakon toga za volane svojih Audija sjesti s iskušanim vlastitim sposobnostima na stazi pod paskom profesionalnih instruktora i bitno izbrušenijim vozačkim talentom. S obzirom na to da ovaj program u nazivu sadrži riječ Sport, na raspolaganju za trening i vožnju stazom smo imali i modele RS6 i RS7, dva “civilna” sportaša, oba sa 605 KS ispod poklopca motora i dodatkom u imenu Performance. Do 100 km/h iz stajanja oba stižu za kratke 3,7 sekunde, no ipak prava je stvar i sam vrhunac dnevnog programa bilo poslijepodnevno rundanje stazom u Audiju R8 Plus.

audi-r8-270920162

Nakon jutarnjeg “učenja” staze s tim modelom na postavljenom poligonu pod vodstvom iskusnih instruktora na čelu skupine polaznika i stalnim savjetima na radio vezi, poslijepodne smo 5,2-litreni V10 atmosferac koji R8 posuđuje iz Lamborghinija Huracana mogli nagaziti po volji i vlastitom osjećaju. Vozeći iza instruktora koji je tempo podebljao za duplo u usporedbi s trening vožnjom upoznali smo i sve prednosti Quattro pogona na stazi, ali i mogućnosti vrhunske Pirelli P Zero obuće.

audi-r8-270920163

S pogonom na sva četiri kotača i gotovo idealnim rasporedom težine (48:52 posto) Audi R8 stvarno ulijeva puno povjerenja za jednog supersportaša unatoč zastrašujućih 610 KS pri 8250 okretaja i okretnom momentu od 560 Nm pri 6500 okretaja. Drive select prekidačem motor, mjenjač, upravljač i ovjes postavili smo u način rada Race koji djelomično isključuje elektroniku za sigurnost kada R8 istog trenutka postaje življi, pa palcem desne ruke pritišćemo i prekidač kojim se otvaraju prigušnice u ispušnom loncu pa dobivamo i dublji zvuk od kojeg prolaze žmarci.

audi-r8-270920164

Voziti R8 na stazi čisti je adrenalin i neponovljivo iskustvo s postignutim brzinama na ravnim dijelovima staze i do 240 km/h i visoke brzine u zavojima uz jedva primjetno proklizavanje kada je putanju lako zadržati čak i u onim dugačkim… Na koncu, Audi Sportcar Experience kontroliran od strane instruktora koji će vam uz brojne profesionalne savjete i višesatnu praktičnu vožnju vozačke sposobnosti izbrusiti do razine koju sami vjerojatno ne bi nikad dosegli, najdinamičniji je trening koji nudi Audi.

Autor: Autoklob
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});