fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Lewis Hamilton pobjednik VN Meksika!

Autor: Gp1

MEXICO CITY - Mercedesov Lewis Hamilton pobjednik je Velike nagrade Meksika!

Drugo mjesto pripalo je njegovom momčadskom kolegi, Nici Rosbergu. Najniža stepenica postolja ipak nije pripala Sebastianu Vettelu u Ferrariju, već Danielu Ricciardu u Red Bullu.Nijemac je dobio kaznu, a više o tome pročitajte ovdje.

Možda nije bila zanimljiva utrka, ali je strategija na kraju izazvala pravu vatru. U svoj toj vatri četvrto mjesto pripalo je Maxu Verstappenu, a nakon kazne od 10 sekundi na peto mjesto pao je Sebastian Vettel. Šesti je bio Kimi Raikkonen, a krug osvajača bodova zatvaraju Nico Hulkenberg, Valtteri Bottas, Felipe Massa i junak domaće publike, Sergio Perez.

Strategije su već na samom startu utrke bile ‘zakuhane’. Mercedes je startao na softu, a Red Bull je morao dobro zagrijati svoje supermekane gume kako bi mogao zaprijetiti vodećem dvojcu. Međutim, na startu se čuda nisu dešavala. Hamilton je dobro krenuo sa starta, ali je u prvom zavoju blokirao kotače te je morao sjeći zavoj preko trave. Isto se dogodilo i Verstappenu koji je ‘uklizao’ u Rosberga te je pomalo i njega izgurao sa staze, no poredak se nije značajnije mijenjao.

Incident se jedino dogodio između Estebana Gutierreza, Marcusa Ericssona i Pascala Wehrleina pa je potonji ranije završio utrku. Taj incident je natjerao suce da na stazu puste Sigurnosni automobil, a to je iskoristio Ricciardo te je ušao u boks po srednje tvrde gume.

Nakon toga je na scenu stupilo nekoliko istraga, ali ih je većina prekinuta dok je jedini kaznu dobio Carlos Sainz koji je u trećem zavoju natjerao Fernanda Alonsa izvan staze.

Verstappenove supersoft gume držale su nešto duže zbog SC-a, ali je ipak u 13. krugu morao u boks te je prešao na srednje tvrde. Pri izlasku iz boksa pao je iza momčadskog kolege. Nizozemac se vrlo brzo pozvao na momčadske odredbe, ali Ricciardo nije dvojio i brzo je pustio Verstappena.

U 17. krugu je u boks ušao vodeći Hamilton. Britanac je također prešao na medium gume, a u 20. krugu istu stvar rade Rosberg i Raikkonen.

Jedini vozači koji nisu odradili zaustavljanja u tom periodu bili su Vettel i Felipe Nasr, ali Brazilac je startao na srednje tvrdim gumama. Vettel se probio na prvo mjesto i držao ga je relativno dobro. Njegove mekane gume radile su dobro i imao je slična vremena kao i Mercedesov dvojac. Tada je već postalo jasno da Nijemac cilja na strategiju s jednim zaustavljanjem.

Vettel je tek u 32. krugu otišao u boks te je pao iza Raikkonena na šesto mjesto. Temperatura staze je tada malo pala, pa su medium gume počele raditi jako dobro te je rekord staze padao iz kruga u krug.

A onda je postalo jasno da Vettel ima priliku čak i pobijediti u utrci. Vettel je ušao unutar 16 sekundi zaostatka čime bi pokrio eventualni odlazak prve trojke u boks, ali to se nije dogodilo. Tada je ‘kao grom iz vedra neba’ Bottas odlučio malo probuditi publiku sa svojom top brzinom koja je iznosila čak 372.54 km/h.

U 46. krugu Raikkonen ulazi u boks po nove srednje tvrde gume, a za ostale je postalo jasno da na svojim gumama idu do kraja jer Mercedes je sjajno držao tempo. Međutim, Vettel je počeo zatvarati razmak za Verstappenom, ali je i Nizozemac u tom periodu napao Rosberga. Taj pokušaj mu nije uspio jer se prekočio pa je pao daleko iza Mercedesovog vozača.

U 51. krugu svoj zadnji pitstop je odradio Ricciardo. Prešao je na mekane gume, a Vettel je sve ozbiljnije počeo prijetiti Verstappenu.

Tako je u 67. krugu ušao u DRS Nizozemcu, a u istom krugu se Raikkonen uspio probiti ispred Hulkenberga koji se potom izvrtio na stazi.

Onda je krenuo show u posljednjih nekoliko krugova. Vettel je zatvorio razmak za Verstappenom i u jednom pokušaju napada Nizozemac je blokirao kotače i produžio je preko trave u treći zavoj. Trkaći inženjer je potom rekao Verstappenu da pusti Vettela, no ovaj to nije učinio. Ricciardo je to iskoristio te se ozbiljno približio Vettelu.

Vettel je u idućem krugu pokušao ponovno, ali Verstappen je opet iskoristio sumnjive manevre u branjenju pozicije. Onda je na scenu stupio Ricciardo koji je pokušao prestići Vettela te je čak došlo i do dodira, ali Nijemac je zadržao svoju poziciju.

Suci su potom objavili da će istražiti incidente, ali tek nakon utrke. To je poprilično najljutilo Ferrarijevog vozača koji je bio posebno grub i prema Charlieju Whitingu. Na kraju je ciljem prošao četvrti, ali je ubrzo nakon kraja utrke objavljeno da Verstappen ima pet sekundi kaznešto je značilo da Vettel ima postolje po prvi puta nakon Monze. Mercedesovi vozači nisu imali većih drama u posljednjim krugovima pa je Hamilton mirno i suvereno došao do još jedne pobjede.

POREDAK:

1 Hamilton Mercedes 71 1h 40:31.402
2 Rosberg Mercedes 71 + 0:08.354
3 Vettel Ferrari 71 + 0:17.313
4 Ricciardo Red Bull 71 + 0:20.858
5 Verstappen Red Bull 71 + 0:21.323
6 Raikkonen Ferrari 71 + 0:49.376
7 Hulkenberg Force India 71 + 0:58.891
8 Bottas Williams 71 + 1:05.612
9 Massa Williams 71 + 1:16.206
10 Perez Force India 71 + 1:16.798
11 Ericsson Sauber 70 + 1 Lap
12 Button McLaren 70 + 1 Lap
13 Alonso McLaren 70 + 1 Lap
14 Palmer Renault 70 + 1 Lap
15 Nasr Sauber 70 + 1 Lap
16 Sainz Toro Rosso 70 + 1 Lap
17 Magnussen Renault 70 + 1 Lap
18 Kvyat Toro Rosso 70 + 1 Lap
19 Gutierrez Haas 70 + 1 Lap
20 Grosjean Haas 70 + 1 Lap
21 Ocon Manor 70 + 1 Lap
22 Wehrlein Manor 0 Accident

Autor: Gp1
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});