fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Renault Zoe dobio veću bateriju, više snage i doseg od 389 km

Autor: Autoklub

Najprodavaniji električar u Europi – Renault Zoe, dobio je novo ruho.

Naime, francuski je proizvođač predstavio drugu generaciju koja će po svim aspektima biti još bolja od prethodnika. Krenimo s onime što većinu najviše zanima kod električnih modela, a to su baterija i punjenje. Novi Zoe dobio je bateriju snage 52 kWh, što mu omogućava doseg s jednim punjenjem od 389 km, i to prema WLTP-u. U odnosu na prethodnika, baterija ima 30 posto veći kapacitet, dimenzije se pritom nisu mijenjale, a podržava i brzo punjenje. Na punjaču od 50kW u 30 minuta moguće je dobiti doseg od 145 kilometara. Još jedna značajna novost jest ta da je u ponudi sada i R135 motor snage 135 KS uz 245 Nm okretnog momenta koji u kombinaciji s 8-stupanjskom automatikom tjera Zoe do stotke u 10 sekundi. Pritom od 80 do 120 km/h novi Zoe stiže za 7,1 sekundu, što je 2,2 sekunde bolje nego kod verzije sa R110 motorom od 110 KS.

Obje verzije dolaze sa tzv. „B mode” funkcijom uz koju je moguće voziti samo s jednom pedalom (što smo već vidjeli kod Nissana Leafa). Tu su i novi oblik ručice mjenjača, kao i potpuno nova unutrašnjost viđena prvi put kod novog Clija. U unutrašnjosti sada dominira 9,3-inčni središnji zaslon, dok se ispred vozača nalazi 10-inčni TFT digitalni zaslon. Vozači će moći informacijama pristupati i putem svojih mobitela preko aplikacije na kojoj će moći provjeriti razinu baterije, doseg i ostale važne informacije.

Što se tiče vizualnih promjena, one su minimalne, ali ipak vidljive. Na prednjem dijelu tako se ističu nešto drugačija LED svjetla i prednja maska, nove boje karoserije i novi oblici aluminijskih naplataka. U skladu s trendovima, tu su i sustavi sigurnosti – aktivno kočenje, upozorenje za prelazak trake, sustav za prepoznavanje znakova…

Autor: Autoklub
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});