fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Amra Silajdžić-Džeko nova brend ambasadorica Oriflame za BiH

Autor: Dnevno.ba

SARAJEVO - Bh. manekenka Amra Silajdžić-Džeko nova je brend ambasadorica Oriflame za BiH koja uz slogan "Ljepota na moj način" promovira novi koncept kozmetičke kompanije.

„Zadovoljstvo je bilo raditi ovu kampanju s obzirom na to da izuzetno cijenim Oriflame kozmetiku jer su proizvodi većinom od prirodnih sastojaka“- izjavila je Silajdžić-Džeko, koja je postala i zaštitno lice kampanje za The ONE Colour Obsession ruža za usne.

Na prezentaciji kampanje direktorica Oriflame BiH Belma Smola kazala je da je Amra Silajdžić-Džeko osoba koja na jedinstven način izražava svoju prirodnu ljepotu i odlično predstavlja poruku koju Oriflame ovom kampanjom želi prenijeti.

„ Posebno smo sretni što smo ovu godinu uljepšali Amrinim prisustvom, kada u BiH slavimo 20. godišnjicu postojanja na tržištu, kao jedna od vodećih kompanija u sektoru kozmetike“ – ukazala je Smola.

Predstavnici Oriflamea detaljnim istraživanjem tržišta došli su do brend poruke “Ljepota na moj način”, što je i misija kompanije.

„Mi smo tu da tu ljepotu podržimo i naglasimo jer ne postoji univerzalni put do ljepote. Svako je lijep na svoj, jedinstven način“ – istakla je regionalna marketing menadžerica za tržište zapadnog Balkana Marijana Zonić.

Ovom prilikom predstavljena je i Oriflame kolekcija za njegu kože muškaraca, NovAge Men, čije je zaštitno lice Darko Savić. Ti proizvodi upotpunjuju sadržaj ovomjesečnog kataloga, u kojem se nude moderni proizvodi kao što su maskare, ruževi za usne, rumenila i puderi, svakodnevna kozmetika za lice, oči, usne i nokte, plus nijanse koje odgovaraju svakom karakteru i svakom izgledu – za savršen izgled od jutra do večeri.

Oriflame je narastao u najveću europsku kompaniju direktne prodaje proizvoda za ljepotu s više od tri miliona konsultanata širom svijeta i godišnjim prometom od oko 1,5 milijarde eura.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});