fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Kinezi će prije spojiti Pelješki most, nego HP Investing završiti 500 metara ceste u Mostaru

Autor: Dnevno.ba

Drugog listopada 2018. počela je izgradnja oko 200 metara ulice Bleiburških žrtava u Mostaru, te rekonstrukcije već izgrađenih oko 400 metara iste ulice. Tri i pol mjeseca kasnije počela je izgradnja Plješkog mosta dugačkog skoro 2,5 kilometra. Pitate se kakve veze ima dogradnja i rekonstrukcije jedne mostarske ulice, s izgradnjom jednog tako kapitalnog infrastrukturnog projekta, kao što je Pelješki most kojim će biti povezan jug Hrvatske s ostatkom te zemlje. Itekako ima. Usporedbom ova dva projekta može se vidjeti gdje smo mi u odnosu na svijet, te razmjere i posljedice korupcije, piše Hrvatski Medijski Servis.

Pelješki most, iako je njegova izgradnja počela tri i pol mjeseca nakon početka radova na dogradnji i rekonstrukciji ulice Bleiburških žrtava u Mostaru, bit će spojen, vjerovali ili ne, prije završetka radova na mostarskoj ulici, dugačkoj 500- 600 metara.

Pelješki most gradi China Bridge And Road Cooperation, a na spomenutoj mostarskoj ulici radove izvodi mostarska tvrtka HP Investing. Troškovi izgradnje Pelješkog mosta iznose 526 milijuna eura, a troškovi dogradnje i rekonstrukcije mostarske ulice 1, 6 milijuna KM.

Da rekonstruira 400 metara ulice i dogradi još 200, mostarska tvrtka HP Investing dobila je rok, od, vjerovali ili ne, 2 godine. Dok je rok za izgradnju 2, 5 kilometara mosta Pelješac kineskoj kompaniji 3, 5 godine. Netko će reći tko je kriv Kinezima što im posao za izgradnju Pelješkog mosta nije dodjeljivala gradska uprava i bivši gradonačelnik Mostara, već Vlada Hrvatske. Da jesu dobili bi rok od 350 godina da završe Pelješki most. Tako bi u međuvremenu mogli raditi desetine drugih poslova.

Kao što to radi HP Investing, dok stanovnici zapadnog dijela Mostara svakodnevno udišu prašinu, prolazeći ili vozeći se cestom u izgradnji. Dobar primjer posljedica, očito, koruptivnog odnosa naručitelja i izvođača radova. Koliko se tko ugradio u ovaj “epohalni” projekt, na štetu građana Mostara, valjda će se jednog dana otkriti.

Ovakvih primjera, ima, na svakom koraku u BiH. Zato i jesmo, uz ostalo, što bi rekao hrvatski predsjednik Milanović, “predzadnja rupa na svirali” EU.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});