fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Tesla automobili će se sami voziti na servis?

Autor: Automobili.hr

Ništa nije službeno, ali u jednom intervjuu je šef Tesla Motorsa za Njemačku rekao da bi autonomni Tesla automobili mogli sami skoknuti na servis i vratiti se kući.

Postoji izvjesna zabrinutost zbog mogućnosti Tesla usluga i poslovanja s predstojećim očekivanim rastom globalne flote nakon uvođenja iščekivanog Modela 3 kasnije ove godine. U servisnim centrima sve rade sami bez uplitanja trećih i dok postoje poneki problemi s vremenom čekanja u određenim regijama, svejedno se zasad sve čini urednim. No, sada Tesla ima godišnju proizvodnju od 100.000 jedinica, a u idućim mjesecima će to skočiti na 500.000.

Dugogodišnji Tesla šef za Njemačku, Jochen Rudat, i bivši BMW šef prodaje, je nedavno dao intervju njemačkom Menager Magazinu. Pitali su ga kako će uskladiti servisne potrebe s nadolazećim Modelom 3. Pa kaže:

“Naša servisna infrastruktura raste s potrebama naših klijenata. Udvostručit će se u Njemačkoj na brojku 26 do kraja ove godine. Također ćemo i više nego udvostručiti broj zaposlenih. Osim toga, našim vozilima je potrebno mnogo manje servisne usluge od konkurencije. U mnogim slučajevima će softverska ažuriranja zamijeniti posjet radionici. I razmislite o tome što će biti kada Tesla modeli uskoro postanu potpuno autonomni. Sami će se voziti u servisne centre. ”

Ako u Tesli ostanu vjerni svojim vremenskim planovima za punu autonomiju, prva verzija njihove razine 5 autonomnog softvera bi trebala biti spremna krajem ove godine. To bi praktično značilo da se odvezete na posao, a Tesla vozilo, dok ste tamo, vam štedi vrijeme i gnjavažu te se samo mirno odveze na servis i tamo se updatea softverom ili što već rade u Tesla servisima. Nije to samo vezano uz ono što možete raditi za vrijeme dok niste u servisu, jer podsjetimo, Tesla servisi nisu na svakom koraku – nego je više kvaka u udaljenosti servisa.

Ne znamo koliko je to realno kada jedini službeni glasić o tome je bio onaj, nakon što se Rudat izlanuo svojim Nijemcima, da je on „to rekao kroz šalu“. Sad, ili još ne žele pohrliti van s tim ili se čovjek koji je s njima čak od 2009. stvarno malo našalio?

Kako god bilo, daljnjih informacija o tome više nema. U intervjuu je Rudat dalje odgovarao na pitanja o odlasku iz BMW-a (jer se upitao „Što ja zapravo ovdje radim?”) i mišljenju poslovne okoline o odlasku u Teslu. Ukratko, najprije su mu se svi smijali, no poslije nakon pravog proboja Tesle, pogotovo nakon dominacije u Švicarskoj, su sve to malo pomalo počeli shvaćati ozbiljno. Dirljivo.

Autor: Automobili.hr
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});