Federalni ministar unutarnjih poslova Isak Ramo rekao je da...
(VIDEO) Isplati li se od starog auta napraviti električni? Sve nam je otkrio ponosni vlasnik električnog Trabanta!
Zagrepčanin Roman Sajko (56) svog Trabanta iz 1986.godine kupio je 2012. godine u Zagrebu za 600 kuna, a da bi išao na struju morao je uložiti oko 4500 eura.
U njega je ugradio dva punjača. Jedan na kojem ga može puniti kod kuće i drugi uz pomoć kojeg ga može puniti u punionicama.
Punjenje u punionici, pojasnio nam je Sajko, traje oko sat i 20 minuta, a ako ga puni kod kuće to može potrajati i do 5 sati, nakon čega se može uputiti na put dug do 80 kilometara, dok negova električna “jurilics” može postići brzinu od 80 km/h.
Otkrio je i zašto je automobil obojan u zeleno i narančasto.
– Zelena simbolizira ekološko, a narančasto simbolizira boju sunca. Punionice u City Centar One su tako obojane pa slučajno odgovaraju s bojom automobila – dodao je.
Nije mu to ni prvi Trabant kojeg je pretvorio u električno vozilo. Prvog je prodao prijatelju, a sad pak smatra kako takva investicija više nije isplativa, zbog čega se okrenuo izradi električnih bicikala.
Je li mu se investicija isplatila, te sve o svom Trabantu otkrio je za portal Zagreb.info. Pogledajte zanimljivu hrvatsku preinaku Trabanta na elektro pogon, preinaku koja je za svaku pohvalu, a pohvalno je i što “stari Trabant” ne dimi.
O Trabantu
Trabant (ili Trabi) je serija automobila izgrađena u Demokratskoj Republici Njemačkoj. Nakon izlaska na tržište ljudi su ova vozila smatrali vrlo inovativnima.
Njegov je dvotaktni motor za ono doba trošio relativno malo goriva, oko 7 litara. Imao je 19 kW i za ubrzanje od 0 do 100 km/h je bila mu je potrebna 21 sekunda. Konačna brzina bila je oko 112 km/h. Prozvodio se između 1957 i 1991 godine.
Konstrukcijski, Trabant nije bio izgrađen od čelika ili željeza, jer Njemačka Demokratska Republika nije željela uvoziti čelik i željezo za automobile, jer bi to bilo preskupo. Umjesto toga, Trabant je bio izrađen od Duroplasta, posebne vrste plastike, koja se dobivala miješanjem formike i bakelita. Materijal je bio čvršći i jači od vlakana pamuka.
Nakon što je srušen Berlinski zid Trabant se nije prodavao u količinama kao prije, jer su ljudi htjeli veće automobile koji su mogli kupiti nakon rušenja zida.
Trabant se još uvijek može naći u istočnoj Europi, primjerice u Mađarskoj.
Rijel je o malom automobilu, koja je bio dobar za vožnju u gradu. Budući da je bio izrađen od plastike nije bio siguran u sudaru, a dvotaktni je motor stvarao značajno onečišćenje zraka.
ZADNJE VIJESTI
Vrlo je važno da se na sjednici Vijeća sigurnosti UN čulo...
Nastajanje dokumentarnog filma „Priče iz logora IV. osnov...
Vijećnici Grada Mostara u ponedjeljak su usvojili Odluku o...