Unutrašnjost vašeg automobila može biti prljavija od WC �...
Novi turbopunjač uništen nakon samo 5000 km? Ovo su razlozi:
Ako turbopunjač otkaže nedugo nakon ugradnje, uzrok je u njegovoj lošoj kvaliteti, nekvalitetnoj reparaturi ili preniskom tlaku u sustavu za podmazivanje…
Serviser je u svakom slučaju odgovoran, bilo da je ugradio turbopunjač sumnjiva podrijetla (na ‘crnom’ tržištu ima nekvalitetnih kineskih ‘kopija’) ili nije provjerio dotrajalost motora. Ako je pao tlak ulja u sustavu za podmazivanje, uslijed dotrajalosti motora, brzo će otkazati i novi turbopunjač.
Naime, uslijed trošenja ležajeva (temeljnih i letećih) te cilindara i klipnih prstenova povećavaju se zazori u kliznim kontaktima te pada tlak ulja. Na to ukazuje češće paljenje i duže gorenje lampice za tlak ulja. Pad tlaka ulja najviše se manifestira u gornjem dijelu motora, a pogotovo turbopunjaču, koji se vrti i brže od 200.000/min te on prvi strada.
Zbog toga se prije ugradnje novog turbopunjača obvezno treba provjeriti tlak ulja u motoru, na minimumu i srednjem režimu, uz pomoć manometra. Već pri 800-900/min treba biti minimalno 1 bar (ako je motor u izvrsnom stanju najmanje 1,5 bara), a na 2000/min treba porasti na minimalno 3 bara (kod dobrih motora 4 do 5 bara).
Problem može biti i u dotrajalosti uljne pumpe. Stupanj dotrajalosti može se provjeriti i mjerenjem tlakova prednabijanja, koji trebaju biti najmanje 28 bara (kod motora u solidnom stanju najmanje 30). Ako se utvrdi da je motor dotrajao, najprije treba napraviti temeljiti popravak.
ZADNJE VIJESTI
Stručnjak za automobile dao je ko...
Independent Advisor Car Insurance napravio je mini teorijski...
Ljubitelji automobilizma, pripremite se za nezaboravan viken...