Ljubitelji automobilizma, pripremite se za nezaboravan viken...
(FOTO) LOTUS EMIRA JE POSLJEDNJI ISTINSKI HEROJ: Nema hibrida, nema struje, nema kablova, samo V6 i ručni mjenjač
Lotus Emira nova je “jurilica” ovog poznatog britanskog proizvođača trkaćih automobila, koja će po svemu sudeći oduševiti sve ljubitelje malih, laganih, ali i povoljnih modela.
Emira popunjava prazninu koja je nastala umirovljenjem čak tri modela – Elise, Exige i Evora. Ujedno je i posljednji model britanske tvrtke koji pokreće motor s unutrašnjim izgaranjem.
Ubrzo nakon predstavljanja električnog supersportskog modela Evija u Lotusu su najavili skoro odustajanje od proizvodnje automobila koje će pokretati motori s unutrašnjim izgaranjem, a čast da bude posljednji Lotus “na benzin“ pripala je ovom laganom aluminijskom dvosjedu koji se krije iza naziva Emira.
Dva čista “benzinca”
Novi Lotusov model je zapravo britanski odgovor na Porsche Cayman i Alpine A110, a kupci će moći birati između dva motora.
Snažniju verziju pokreće poznati 3,5-litarski V6 motor s mehaničkim kompresorom koji “potpisuje“ Toyota, a iza slabije dvolitarske četverocilindarske verzije stoji AMG. Riječ je o istom motoru koji pokreće Mercedes A45 AMG.
Kupci koji se odluče za verziju s Toyotinim motori moći će računati na 400 KS, što je dovoljno da Emira iz mjesta do “stotke“ stigne za nešto više od četiri sekunde i razvije 290 km/h. Za prijenos snage na zadnju osovinu u opciji će biti i ručni i automatski mjenjač.
Priča za kraj
AMG-ov motor razvijat će oko 360 KS i nudit će se samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Lotus ističe i da je Emira najmoderniji i najopremljeniji model u povijesti ove marke.
Prvi primjerci u europske prodajne salone stižu sljedeće godine, a početna cijena Lotusove “priče za kraj” iznosit će oko 70.000 eura što manje negoli za svoje modele traži konkurencija.
ZADNJE VIJESTI
Promjene u zvuku motora vašeg automobila mogu biti znak raz...
Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...