fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

NAPREDAK U AUTO INDUSTRIJI: Novi Kia Sorento parkirat će se sam na uskim parkinzima

Autor: dnevno.ba

Kia je objavila da će novi Sorento, koji u Evropu dolazi najesen, biti opremljen novom funkcijom daljinskog parkiranja (RSPA – Remote Smart Parking Assist). Sistem s upotrebom dugmeta na pametnom ključu vozačima olakšava pomjeranje vozila na uskim parkirnim mjestima.

Sorento 4. generacije će biti prvi model Kije u Evropi, koji će nuditi RSPA, što će olakšati parkiranje ovog velikog sportskog terenca na uskim parkirnim mjestima. Tehnologija je osmišljena s ciljem lakšeg izlaženja iz vozila i pristupa vozilu ili kada se vozač i saputnici nađu u situaciji kada neko parkira preblizu njihovom vozilu. RSPA će u Evropi biti raspoloživ kod dizelskih izvedbi, zavisno od tržišta i opreme.

Sistem RSPA omogućava parkiranje vozila na daljinu pomoću pametnog ključa

Sistem djeluje tako što vozač i saputnici izlaze iz vozila, dok nakon toga završni dio parkiranja u skladu s datim uputstvima sistem obavlja sam. Sorenta je moguće pomjerati i s parkirnog mjesta, ako zbog nedostatka prostora nije moguće otvoriti vrata. Vozač može pomoću dugmeta na pametnom ključu usmjeriti vozilo u parkirno mjesto ili iz njega.

Tehnologija autonomno kontroliše polazak, kočenje i pomjeranje upravljačkog obruča s ciljem (is)parkiranja vozila, dok ujedno pomoću ultrasoničnih senzora prati okolinu vozila.

U paketu sa RSPA je i sistem za napredno prepoznavanje pješaka i prepreka
Ako vozilo prepozna eventualnu opasnost od sudara s vozilima u pokretu, biciklistima, ili pješacima sistem automatski koči dok se ne uklone prepreke.

Sorentov novi sistem daljinskog parkiranja biće raspoloživ pored svih ostalih tehnologija asistencije namijenjenih sigurnijem parkiranju i koliko je moguće sigurnom izlasku s parkirnog mjesta. Te tehnologije su sistem za spriječavanje sudara kod vožnje unazad (PCA – Reverse Parking Collision-Avoidance Assist Reverse) i sistem za pomoć kod vožnje unazad (RCCA – Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist).

PCA pri brzini do 10 km/h tokom vožnje unazad koristi “rikverc kameru” i ultrasonične senzore za spriječavanje sudara s pješacima ili preprekama iza vozila. RCCA upotrebom radara koji prati vozačeve mrtve uglove, kao i prepoznavanjem vozila koja prilikom vožnje unazad ulaze u putanju Sorenta, omogućava sigurniju vožnju unazad. Oba sistema vozača zvučno upozoravaju, a u slučaju potrebe aktiviraju i kočenje.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});