fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Traže se rješenja za bržu 
gradnju koridora Vc i 
brzih cesta kroz FBiH

Autor: Dnevno.ba

SARAJEVO - Serija razgovora koalicijskih partnera u Federaciji BiH, na kojima se pokušavaju deblokirati strateški projekti i otkloniti nesporazumi i nedoumice, nastavit će se danas razmatranjem izgradnje koridora Vc i drugih važnih prometnica u Federaciji, piše Večernji list BiH.

Proći će se svi detalji

Današnjem sastanku će, kako je najavljeno, nazočiti predsjednici triju stranaka, Dragan Čović (HDZ BiH), Bakir Izetbegović (SDA) i Fahrudin Radončić (SBB) te premijer FBiH, predsjedatelj Vijeća ministara BiH, ministri financija i prometa na državnoj i entitetskoj razini, kao i direktori i članovi uprava Autocesta, odnosno Cesta FBiH, kako bi se raspravili svi detalji o koridoru koji prolazi kroz Federaciju BiH.

Čović je jučer izjavio kako se na cestogradnji može temeljiti razvoj sljedećih 4 – 5 godina.

– Mislim na koridor Vc, brze ceste i druge rangirane ceste. Želimo vidjeti kako bi dio Jadransko-jonskog koridora išao kroz BiH, da čvorište bude Počitelj. Time bi BiH dobila još 60 kilometara ne samo cestovnog, već i energetskog koridora, što bi je svrstalo u središte zbivanja kada je u pitanju EU – izjavio je Čović. Slične izjave ovih dana dolaze i od Bakira Izetbegovića koji tvrdi da koridor Vc treba biti izgrađen za pet godina, nakon čega će se dva i pol sata putovati od Sarajeva do Bihaća, a 45 minuta od Mostara do Sarajeva. Probijanje tunela od Konjica prema Mostaru dovest će, kaže on, do toga da se između ta dva grada putuje 20 minuta.

Hercegovina i dionice

Infrastrukturni projekti, poput gradnje autocesta i brzih cesta, hidroelektrana i sličnih projekata, zaposlit će, kaže Izetbegović, najmanje 20 do 30 tisuća ljudi u građevinskom sektoru. Konkretnije informacije o aktivnostima na cestogradnji bit će poznate nakon današnjeg sastanka, a konkretni rezultati svakako bi trebali biti i početak gradnje brze ceste kroz Lašvansku dolinu te veći broj gradilišta autoceste u Hercegovini. U Hercegovini je do sada izgrađena samo dionica od graničnog prijelaza Bijača do Zvirovića, zbog čega su Hrvati nezadovoljni.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});